مهرانه مهین ترابی، بازیگر سینما و تلویزیون گفت : سینما و تلویزیون بازوی کمکی برای ترویج اقدامات فرهنگی در اماکن متبرکه است.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومي سازمان اوقاف وامورخيريه، مهرانه مهین ترابی ، بازیگر قدیمی سینما، تلویزیون و تئاتر ایران با اشاره به پنجم ذی القعده ، روز تکریم از امامزادگان و نقش این اماکن مقدس در هدایت مردم به سمت دین ،گفت : با توجه به اعتقادات شخصی هر فرد راه های متفاوتی برای هدایت و رسیدن به هدف والای انسانی وجود دارد.
 
وی ادامه داد : برنامه هایی که توسط سازمان اوقاف و امور خیریه کشور دراماکن متبرکه کشور اجرا می شود در این جهت تاثیر مثبتی دارد.
 
این بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر ایران ، با تاکید براینکه این مهم باید استمرار داشته و دارای محتوای غنی تری شود تا بتواند مردم را بیشتر جذب کند ، اظهار کرد:مدل های واقعی برای رسیدن به ارامش از دین نشات می گیرد لذا باید توجه داشت که این برنامه ها نیز باید نمونه بارز این معنا باشد.
 
مهین ترابی با اشاره به اینکه امازادگان نقش دیگری نیز در این جهت برعهده دارند، تصریح کرد:مقابله با تهاجم فرهنگی نقش دیگری است که این اماکن می توانند اجرا کنند لذا حضور اجتماعی مردم و خانواده ها که دارای جوانانی با نیازهای متفاوت از نسل گذشته هستند به این نکته اهمیت بیشتری می دهد.
 
این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به نقش هنر و به عبارتی سینما و تلویزیون در این راستا ، خاطرنشان کرد : سینما و تلویزیون می تواند به عنوان یک ابزار و بازوی کمکی جهت حضور و بهر مندی بیشتر مردم و البته تبلیغ و ترویج فرهنگ زیارت امامزاده ها و توسعه برنامه های فرهنگی عمل کند.
/2759/